Knihu momentálně nemáme skladem
Parametry
Kategorie
Více o knize
This handbook presents the bewildering array of electrical and electronic devices found aboard modern trailerable fishing boats. With Payne's help, every bass and sports fisherman should be able to make the right choices for his boat's equipment. schovat popis
Nákup knihy
The Fisherman's Electrical Manual, John Payne
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- The Fisherman's Electrical Manual
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- John Payne
- Vydavatel
- Rowman & Littlefield
- Rok vydání
- 2003
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 1574091735
- ISBN13
- 9781574091731
- Kategorie
- Nezařazeno
- Anotace
- This handbook presents the bewildering array of electrical and electronic devices found aboard modern trailerable fishing boats. With Payne's help, every bass and sports fisherman should be able to make the right choices for his boat's equipment. schovat popis