Důvtipný zákazník. Jak prohlédnout triky prodejců
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Tim Harford má daleko do nudného učitele moderní ekonomie, protože mu jde hlavně o praxi. Uvědomuje si totiž, že jeho obor není jen suchopárná věda, ale pojednává také o tom, jaké ekonomické problémy v každodenním životě řešíme a jak by se lidem i jejich financím mohlo vést lépe - což jim většina odborníků bohužel dosud nedokázala názorně vysvětlit. Aby předvedl, že je to proveditelné, poodkrývá čtenářům prostřednictvím desítek příkladů triky prodejců, odhaluje jim nejen mnohá úskalí nakupování, velkoměstské dopravy, ale i systémů zdravotní péče, ochrany životního prostředí či fungování akciových trhů a mezinárodního obchodu. Současně poukazuje na překážky stojící v cestě konkurenčnímu prostředí volných trhů, jež projevují přirozenou schopnost učinit náš svět lepším místem k životu. Pro jednu z nejžádanějších britských knih dneška je charakteristický jízlivý náhled na nejrůznější obchodní praktiky a zádrhely i nechuť vůči zažitým nepravdám a klišé. Autor v ní však neopomíjí ani starost o budoucnost obyvatel třetího světa, kterou nelze v podmínkách sílící globalizace ztrácet ze zřetele. Harfordův pronikavý výklad, připomínající podle recenzentů "náhled na všední den, viděný očima pronikavýma jako rentgen", zároveň vyzáří množství ostrovního humoru, neboť postupuje v duchu nejlepších popularizátorských tradic, jimž nic lidského není cizí.
Skladem máme celkem knihy Důvtipný zákazník. Jak prohlédnout triky prodejců (2008).
Nákup knihy
Důvtipný zákazník. Jak prohlédnout triky prodejců, Tim Harford
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 54 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Důvtipný zákazník. Jak prohlédnout triky prodejců
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Tim Harford
- Vydavatel
- Leda
- Rok vydání
- 2008
- ISBN10
- 8073351552
- ISBN13
- 9788073351557
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Tim Harford má daleko do nudného učitele moderní ekonomie, protože mu jde hlavně o praxi. Uvědomuje si totiž, že jeho obor není jen suchopárná věda, ale pojednává také o tom, jaké ekonomické problémy v každodenním životě řešíme a jak by se lidem i jejich financím mohlo vést lépe - což jim většina odborníků bohužel dosud nedokázala názorně vysvětlit. Aby předvedl, že je to proveditelné, poodkrývá čtenářům prostřednictvím desítek příkladů triky prodejců, odhaluje jim nejen mnohá úskalí nakupování, velkoměstské dopravy, ale i systémů zdravotní péče, ochrany životního prostředí či fungování akciových trhů a mezinárodního obchodu. Současně poukazuje na překážky stojící v cestě konkurenčnímu prostředí volných trhů, jež projevují přirozenou schopnost učinit náš svět lepším místem k životu. Pro jednu z nejžádanějších britských knih dneška je charakteristický jízlivý náhled na nejrůznější obchodní praktiky a zádrhely i nechuť vůči zažitým nepravdám a klišé. Autor v ní však neopomíjí ani starost o budoucnost obyvatel třetího světa, kterou nelze v podmínkách sílící globalizace ztrácet ze zřetele. Harfordův pronikavý výklad, připomínající podle recenzentů "náhled na všední den, viděný očima pronikavýma jako rentgen", zároveň vyzáří množství ostrovního humoru, neboť postupuje v duchu nejlepších popularizátorských tradic, jimž nic lidského není cizí.