Knihu momentálně nemáme skladem

Parametry
Kategorie
Více o knize
Serviceparadigmen der BWL: IHIP, Leistungslehre und Service-Dominant Logic.- Implikationen für die Servicevermarktung: Kundenintegrationsmanagement, Experience Management und Promise Management.
Nákup knihy
Serviceparadigmen und Implikationen für die Vermarktung, Christian Arnold
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Serviceparadigmen und Implikationen für die Vermarktung
- Podtitul
- Eine Einführung
- Jazyk
- německy
- Autoři
- Christian Arnold
- Vydavatel
- Springer, Berlin
- Rok vydání
- 2015
- ISBN10
- 3658096209
- ISBN13
- 9783658096205
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Serviceparadigmen der BWL: IHIP, Leistungslehre und Service-Dominant Logic.- Implikationen für die Servicevermarktung: Kundenintegrationsmanagement, Experience Management und Promise Management.