Knihu momentálně nemáme skladem

Parametry
Více o knize
Emotionomics draws on insights gathered through facial coding to show how to measure and manage the emotional response of customers and employees, leading to competitive advantage and business success.
Nákup knihy
Emotionomics, Dan Hill
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Emotionomics
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Dan Hill
- Vydavatel
- Kogan Page Ltd
- Rok vydání
- 2010
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 0749461896
- ISBN13
- 9780749461898
- První vydání
- 2009
- Původní název
- Emotionomics
- Anotace
- Emotionomics draws on insights gathered through facial coding to show how to measure and manage the emotional response of customers and employees, leading to competitive advantage and business success.