Knihobot

Marketing v současné světové praxi

Hodnocení knihy

3,8(36)Ohodnotit

Více o knize

Svoji psychiku máme zdánlivě na dosah. Iluzornost sebepoznání však většinou odhalíme v krizových osobních a mezilidských situacích, v momentech stresu a krize, kdy hledáme životní spokojenost a pokládáme si otázku, co od sebe a od svého života očekáváme, jaké jsou naše pravdivé motivace. Často si pak posteskneme "nevyznám se v sobě" či "nevyznám se v něm". Osvědčená a úspěšná dvojice autorů již ve třetím, přepracovaném a doplněném vydání své knihy pomáhá čtenářům překonat úskalí na cestě sebepoznání, jež je nezbytné k harmonickému rozvoji osobnosti a k pocitu spokojenosti. Nové vydání publikace čtenáře informuje o základních vlastnostech lidské psychiky, o měření inteligence, emocích, náladách, asertivitě, komunikaci s ostatními lidmi a také nabízí několik relaxačních technik. Formou rozmanitých cvičení a her má každý šanci naučit se lépe orientovat ve vlastních motivech a cílech.

Nákup knihy

Marketing v současné světové praxi, Iveta Horáková

Jazyk
Rok vydání
1992
Zrovna tento výtisk už nemáme.
nebo
Zobrazit dostupné vydání

Doručení

Platební metody

3,8
Velmi dobrá
36 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.