Knihobot

Analýza obsahu mediálních sdělení

Parametry

Více o knize

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.

Nákup knihy

Analýza obsahu mediálních sdělení, Helmut Scherer, Lutz Hagen, Winfried Schulz, Irena Reifová

  • Mechanické poškození
Jazyk
Rok vydání
1998
Zrovna tuhle už nemáme.
Ukázat podobný kousek

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu