Více o knize
Kniha Brand Gap je zpracováním komplexní teorie budování značky. Narozdíl od jiných knih, zabývajících se brandingem, neřeší problematiku jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z pohledu kreativně-emočního. Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, která bude zákazníky milována a která firmě přinese trvale udržitelnou konkurenční výhodu. Brand Gap je označována za tzv. knížku do letadla - stihnete ji přečíst za 2-3 hodiny a dozvíte se například co je to brand, pět základních disciplín budování značek, proč je důležité se o brand starat i uvnitř firmy a mnoho dalšího.
Nákup knihy
The brand gap: Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem, Marty Neumeier
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná)
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.