Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu
Autoři
- Hodnocení knihy
Více o knize
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- DobráVyprodáno
- Poškozená63 Kč
Nákup knihy
- Vpisky / podtrhávání
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 63 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu (2011).