Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Více o knize
Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. (nejúčinnější a finančně nenáročný marketing)
Skladem máme celkem knihy Guerilla marketing (2009).
Nákup knihy
Guerilla marketing, Jay Conrad Levinson
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 149 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.