Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Více o knize
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.
Skladem máme celkem knihy Marketing pro začátečníky (2010).
Nákup knihy
Marketing pro začátečníky, Miroslav Foret
- Flíčky
- Vpisky / razítka / podtrhávání
- Vyřazeno z knihovny
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 53 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.