Soubor sloupků Veroniky Žilkové a Martina Stropnického. „2 v 1“ je znamením dnešní doby. Lidem už nestačí, aby věc měla jen jedno využití. Reklamy nabízejí pod pojmem 2 v 1 vždy výhodnou koupi, která za cenu jednoho výrobku přináší výrobky dva. Nepodlehli jsme diktátu doby, jen s nadsázkou nabízíme „výhodnou koupi“ – ženský a mužský pohled na svět v jedné knize.
26 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Česky
Dobrá
Skladem
Více o knize
Autoři
Více o vydání
- Rok vydání2007
- NakladatelstvíXYZ
- ISBN10807388030x
- ISBN139788073880309
- Osobní odběr zdarma
- Možnosti doručení
- Možnost vrácení do 14 dnů
- 99 % spokojených zákazníků