Příjem knih a výdej objednávek stále probíhá.
Košík
0
logo

Vracíme knihy do oběhu.

antikvární kniha Marketing ROI. The path to campaign, customer, and corporate profitability, 2003 antikvární kniha Marketing ROI. The path to campaign, customer, and corporate profitability, 2003 antikvární kniha Marketing ROI. The path to campaign, customer, and corporate profitability, 2003 antikvární kniha Marketing ROI. The path to campaign, customer, and corporate profitability, 2003 antikvární kniha Marketing ROI. The path to campaign, customer, and corporate profitability, 2003 antikvární kniha Marketing ROI. The path to campaign, customer, and corporate profitability, 2003 antikvární kniha Marketing ROI. The path to campaign, customer, and corporate profitability, 2003

Marketing ROI. The path to campaign, customer, and corporate profitability, 2003

 120 Kč  20 Kč

Skladem: Praha 7
Název: Marketing ROI. The path to campaign, customer, and corporate profitability
Autor: Lenskold, James D
Nakladatel: McGraw-Hill
ISBN-10: 00-7141-363-4
ISBN-13: 978-00-7141-363-3
Rok vydání: 2003
Jazyk: anglicky
Stav: viz foto
Kategorie: Marketing a PR
Kategorie: Výprodej
Kategorie: Cizojazyčné > Anglicky / Books in English
Digitalizovaná tiráž:
 120 Kč  20 Kč
Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0