Psychologie trhu, 1998

 220  Kč  50  Kč
Hodnocení knihy
Skladem: Praha 7
Stav: viz foto
Název: Psychologie trhu
Autor: Komárková, Růžena
Autor: Vysekalová, Jitka
Autor: Rymeš, Milan
Anotace: Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem. Z obsahu: Marketing a psychologie, Člověk v roli zákazníka, Člověk v roli prodejce, Psychologie a propagace, Zvláštnosti zahraničních trhů atd.
Nakladatel: Grada
ISBN-10: 8071696323
ISBN-13: 9788071696322
Rok vydání: 1998
Jazyk: česky
Stav: viz foto
Kategorie: Psychologie
Komentáře ke knize
Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0 Kč