Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy, 2009

 60  Kč  40  Kč
Hodnocení knihy
Skladem: Praha 9
Stav: viz foto
Název: Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy
Autor: L\'Etang, Jacquie
Anotace: Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.
Nakladatel: Portál
ISBN-10: 807367596x
ISBN-13: 9788073675967
Rok vydání: 2009
Jazyk: česky
Kategorie: Marketing a PR
Komentáře ke knize
Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0 Kč