Doprava do Balíkovny jen za 49 Kč! 

Knihobot

Reklamace/vrácení zboží

Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje a chcete jej reklamovat, máte samozřejmě nárok na jeho vrácení. Zboží můžete buď donést osobně, nebo vyplnit reklamační formulář a následně jej zaslat na naši adresu prostřednictvím Zásilkovny.

V případě vrácení zboží osobně:

  • Doneste jej kdykoliv v naší otevírací době na jednu z našich pražských výdejen. Pracovníci na pobočce s vámi vyplní reklamační formulář, a do 14 dnů vám vrátíme peníze na bankovní účet.

V případě vrácení zboží Zásilkovnou:

  • Vyplňte reklamační formulář ZDE
  • Po vyplnění formuláře obdržíte e-mail s potvrzením přijetí požadavku na reklamaci či vrácení zboží.
  • Do tří kalendářních dnů obdržíte vyjádření reklamačního oddělení s podrobnými instrukcemi k vrácení zboží.
  • Uhrazená částka bude poukázána na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z našich výdejen ani poboček Zásilkovny, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu (na vlastní náklady). Adresa pro zaslání balíčku je:

Knihobot s.r.o.
Kolbenova 931/40b
190 00
Praha 9