Knihobot

Eva Schmidtová

    21. říjen 1940 – 28. prosinec 1999

    Eva Schmidt čerpá ze svých životních zkušeností a víry při psaní křesťanských románů. Její díla se vyznačují hlubokým duchovním poselstvím, které má čtenáře povzbudit a inspirovat k víře v Ježíše Krista. Autorka se zaměřuje na témata spojená s komunitou a osobním duchovním růstem, přičemž její styl je přístupný a srdečný. Prostřednictvím svých příběhů Eva Schmidt zprostředkovává čtenářům naději a posilu ve víře.

    Základy pedagogické psychologie
    Jan Amos Komenský
    Julie umírá dvakrát
    Odpusťte, že je mi šestnáct
    Dívka jako ty
    Pro lásku se džbánem
    • Pro lásku se džbánem

      • 167 stránek
      • 6 hodin čtení
      4,0(3)Ohodnotit

      Příběh studentky medicíny Kristýny,která rozhoduje o svém životním osudu.

      Pro lásku se džbánem
    • Příběh mladé dívky, která po škole nastupuje do svého prvního zaměstnání a musí zde řešit spousty problémů.

      Dívka jako ty
    • Odpusťte, že je mi šestnáct

      • 114 stránek
      • 4 hodiny čtení
      2,9(5)Ohodnotit

      Námětem tohoto příběhu je láska ke dvěma chlapcům šestnáctileté blondýnky a konflikty se stárnoucí vychovatelkou...

      Odpusťte, že je mi šestnáct
    • Detektivka z prostředí kojeneckého ústavu se soustřeďuje na vykreslení složitých vztahů mezi pracovníky ústavu, které vedou k nenávisti a posléze k násilné smrti

      Julie umírá dvakrát
    • Lucian Freud und das Tier

      • 119 stránek
      • 5 hodin čtení

      Major drawings from his early work are devoted to illustrations or the study of horses#x92; bodies, and in his first painting of an animal, #x93;Portrait with Horses#x94;, painted in 1939, a person is depicted - supposedly Freud himself - together with four horses. The exhibition #x93;Lucian Freud and Animals#x94; in the Museum für Gegenwartskunst Siegen begins with these early pieces. Here, for the very first time ever, an exhibition is focusing on Lucian Freud#x92;s animal representations as a stand-alone exhibition theme. 00As Lucian Freud himself stated, he #x93;portrayed#x94; dogs and birds. Their body structure, their facial expression, the look in their eyes, and especially the quality of their fur and feathers are observed, drawn, and painted with vigorous attention to detail. Both animal species, particularly dogs, accompanied Freud throughout his life and were present in his studio on a daily basis. Freud also painted deceased animals, such as a lifeless chicken in the painting 'Chicken on a bamboo table', and later also dead bats. Another early piece with a surrealistic picture composition, 'Quince on a blue table#x94;, depicts the stuffed head of a zebra that the artist kept in his studio

      Lucian Freud und das Tier
    • Benjamin lebt mit seiner Mutter allein, die Wohnung in der Siedlung am See ist klein, den Hund, den er gerne hätte, kriegt er nicht. Als er Joachim davon erzählt, will der sich einen schenken lassen, am besten zwei, aber Benjamin findet, Hunde sind fast wie Menschen und kein Geschenk. Eines Tages begegnet Benjamin Herrn Agostini, einem alten Mann aus der Nachbarschaft, auch er wollte sein Leben lang einen Hund. Früher als er ist seine Frau nach einem Sturz ins Pflegeheim umgezogen, jetzt hat er endlich einen, Hemingway heißt er. Aber Herr Agostini ist nicht mehr gut auf den Beinen, er weiß nicht, was aus »Hem« werden soll. Ähnlich wie Karin, die gerne wüsste, wer sich um ihren Hund kümmert, wenn ihr was zustößt, wie sie sagt. Karin ist krank, sie hat Schmerzen, niemand weiß davon. Im Baumarkt kauft sie eine Leiter, vom Nachbarn borgt sie eine Bohrmaschine … Eva Schmidt erzählt so mitfühlend und bedacht, so teilnehmend und zurückhaltend von den kleinen Dingen des Lebens, als wären sie groß, von den großen, als wären sie klein. Sie erzählt davon, wie wir leben, allein und miteinander, und wie wir uns dabei zuschauen.

      Ein langes Jahr