Knihobot

Rhonda Phillips

    Rhonda se zaměřuje na komunitní investice a blahobyt. Jako profesorka na Škole komunitních zdrojů a rozvoje na Arizona State University spolupracuje s akademickými pracovníky, zaměstnanci, studenty a organizacemi na rozšíření dosahu komunitního vzdělávání a výzkumných iniciativ pro zlepšení kvality života. Její práce se soustředí na využívání systémů pro hodnocení a monitorování komunitních ukazatelů, aby bylo možné sledovat pokrok v oblasti komunitního a ekonomického rozvoje.

    Rebooting Local Economies
    Concept Marketing for Communities
    • Concept Marketing for Communities

      Capitalizing on Underutilized Resources to Generate Growth and Development

      • 182 stránek
      • 7 hodin čtení

      Focusing on the unique strategies of exceptional communities, this book explores how cities and towns develop distinct styles and characters that drive economic growth. By utilizing concept marketing, these places carve out niches that enhance their visibility and attract investment and tourism. It delves into the interplay of popular culture, corporate influences, historical traditions, and surrealism in shaping community identities. The profiles of various communities showcase a rich diversity of contexts and geographical settings, illustrating innovative approaches to community development.

      Concept Marketing for Communities
    • Rebooting Local Economies

      • 170 stránek
      • 6 hodin čtení

      The more that elected officials and all residents know about community and economic development the more the community will prosper. How to Build Prosperous Communities is a practical guide to help communities reach their goals for prosperity.

      Rebooting Local Economies