Knihobot

Goodman John Dr.

    John A. Goodman je uznávaný expert na zákaznickou zkušenost, který radí předním společnostem a sleduje trendy v oblasti péče o zákazníky. Jeho práce se zaměřuje na pochopení a zlepšení interakcí mezi firmami a jejich klienty. Goodman se věnuje výzkumu toho, co vede k úspěchu v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Jeho poznatky pomáhají organizacím vytvářet efektivní strategie pro poskytování výjimečných služeb.

    Strategic Customer Service
    Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service
    Mingus Speaks
    • Mingus Speaks

      • 329 stránek
      • 12 hodin čtení
      3,9(42)Ohodnotit

      Charles Mingus is among jazz's greatest composers and perhaps its most talented bass player. He was blunt and outspoken about the place of jazz in music history and American culture, about which performers were the real thing (or not), and more. This title provides a fresh perspective on the musician's life and career.

      Mingus Speaks
    • Strategic Customer Service

      • 288 stránek
      • 11 hodin čtení

      Any organization can win more customers and increase sales if they would only learn to be more strategic with their customer service. This book draws on over 30 years of research from companies such as 3M, GE, and Chick-Fil-A to teach readers how to transcend a good business into a profitable word-of-mouth machine that transforms the bottom line.

      Strategic Customer Service