Skříň plná šatů od Diora, pětašedesát let staré tajemství a tři ženy, jejichž osudy spojila válka...
Módní restaurátorka Kat Jourdanová v domě milované babičky nachází schovaný šatník plný neocenitelných Diorových šatů. Pátrání po jejich původu odhaluje události staré více než šedesát pět let. Dotýká se nejen osudů pilotky, která v roce 1939 narukovala ke Královskému letectvu, ale i samotného návrháře Christiana Diora, který po válce v Paříži představil svou první extravagantní kolekci stylu New Look.
V titulní povídce „Vosí hnízdo“ Poirot navštíví přítele Johna Harrisona, aby zabránil vraždě, která se ještě nestala. Na zahradě Harrisonova domku spolu debatují o tom, zda se dá zločinu předejít a zda je rozumné k hubení vos používat kyanid.
„Květ magnólie“ vypráví o útěku milenců, do kterého zasáhnou nečekané okolnosti. V tomto milostném příběhu se zřejmě odrážejí autorčiny osobní strasti, jimiž v době jeho vzniku procházela.
V „Podivném případu Sira Arthura Carmichaela“ se vše změní, když se mladý a zdravý dědic rozlehlého panství náhle začne chovat velmi nezvykle, až skončí v rukou psychiatra.
V „Záhadě modré vázy“ zaslechne vášnivý hráč golfu Jack Harrington volání: „Pomoc! Vražda!“ Když se rozběhne k domku, najde tam jen překrásnou Francouzku v poklidu plející záhon macešek. Když stejný výkřik zaslechne o několik dní později znovu, začne si myslet, že se pomátl. Nebo tu snad převzaly moc tajemné síly?
Elvis Cole, Joe Pike, Scott James a legendární policejní pes Maggie tentokrát pohromadě. Na stopě teroristů…
Když si soukromého detektiva Elvise Colea najme žena znepokojená zmizením své sestry, zavede ho pátrání ke zdánlivě obyčejnému rodinnému domku. V normálních domech se však obvykle neskrývají vraždící zločinci s hromadou výbušnin…
Ulice je vzápětí plná policistů a mezi nimi i Scott James se svým legendárním policejním psem Maggie, fenkou německého ovčáka obdařenou výjimečnou inteligencí. A pouze Scottovi se podaří zahlédnout prchajícího vraha. Zabiják má ale jedno pravidlo: Nikdy nenechávej svědka naživu.
Elvis Cole se náhle zdá policii podezřelý a jeho parťák Joe Pike mu přispěchá na pomoc. Scott a Maggie uniknou o vlásek smrti. A cesty této čtveřice se protnou. Společně se pouštějí do boje proti obchodníkům se zbraněmi a gangům s vazbami na teroristy. Sledovat stopu lží v pavučině, kde skoro nikdo není tím, za koho se vydává, je ale nesmírně těžké. A smrtelně nebezpečné.
Rok 1940. Mladá Holanďanka Stasia prožívá první krutý střet s realitou války. Dívka se zálibou v psaní pohádek, která od dětství trávila prázdniny u prarodičů v Normandii a nasávala její čarovnou atmosféru, je náhle ponechána napospas osudu. Je bytostně přesvědčená, že dobro musí zvítězit, a nehodlá bezmocně přihlížet, jak nacisté ničí vše, co je jí drahé. Záhy se propracuje až na seznam nejhledanějších agentů francouzského odboje. Teď se však vrací ke starému zámku s tajemnou zahradou svého dětství, kde má splnit takřka sebevražednou misi Současnost. Legenda o Šípkové Růžence – agentce odboje a postrachu nepřátel a zrádců z doby druhé světové války – provází Isabelle a její sestru Emilii od dětství. Každé léto trávily u prarodičů v pohádkami a pověstmi opředené Normandii. Dnes, o několik desetiletí později, se jim naskytla příležitost, jaká se nedá odmítnout. Spolu se pouští do rekonstrukce starého zámku a jeho zpustlé zahrady. Přitom odhalují neuvěřitelná tajemství spjatá nejen s historii tohoto místa, ale i s jejich rodinou. Sestry brzy pochopí, že ne každá pohádka je pouhým výplodem lidské mysli. Jedno je jim ale jasné: každá by měla mít dobrý konec.
Když se dva mladí lidé, Krista a Jack, vydají na noční vyjížďku do pouště, nečekají, že by se mohlo stát něco hrozného. Romantika se však brzy změní ve smrtelné nebezpečí a oni dva v kořist, která se dá zpeněžit.
Kristina matka Nita Moralesová se však domnívá, že její dcera prostě utekla z domu. Přesto se obrátí na Elvise Colea, aby ji našel a přivedl nazpátek.
Skutečnost je však mnohem horší. Ve hře jsou nelítostní bandité, kteří své zajatce bez milosti zabíjejí.
Lepkavá pavučina organizovaného zločinu se vzápětí začíná stahovat i kolem Colea. Jeho parťák Joe Pike má náhle plné ruce práce a místo dvou unesených teď musí najít tři. Není už ale na všechno pozdě?
Přesídlení do nového města pro ně mělo znamenat nový začátek. Když Kelsey poprvé odvádí svou malou dcerku do nové školky, v nejmenším netuší, že se všechno brzy obrátí v noční můru.
Odpoledne totiž ve školce o holčičce nikdo nic neví. Žádné záznamy o jejím nástupu, žádný důkaz, že by tam jen před několika málo hodinami s matkou vůbec byla. Tím však spirála děsivých událostí teprve začíná.
Jakmile se Kelsey pokusí zkontaktovat svého manžela, zjistí, že zmizel i on. Nedá se mu dovolat a podle vedení školy, kam měl nastoupit jako nový zaměstnanec, nabídku práce nikdy nepřijal.
Tohle všechno Kelsey alespoň tvrdí, když je k případu povolán detektiv Paul Ryan. Tomu tu však od začátku něco nesedí a začíná si v její výpovědi všímat děr. Možná, že je Kelseyin manžel skutečně zapojený do únosu dcery, ale čím déle Paul s vyšetřováním pokračuje, tím více nesrovnalostí nachází. A pravda…
Pravda je pohřbená pod hluboko skrytými, důkladně střeženými tajemstvími, která nikdy nemají vyplout na povrch. A možná je pravda ještě o poznání víc znepokojující, než si detektiv Ryan vůbec dovedl představit.
Jules Rothová je mladá nadějná novinářka. Když se jí podaří získat práci u Dana Mansfielda, špičkového investigativního reportéra, její první úkol je neobvyklý a přísně tajný: má najít legendární expresionistický obraz, který před více než 75 lety uloupili nacisté a od té doby o něm nikdo neslyšel. Ztracený portrét nádherné a tajuplné ženy touží získat světoznámý návrhář a Danův osobní přítel, kterému už nezbývá mnoho času. Po tomtéž plátně zatím v Evropě pátrá také provokativní galeristka Margaux de Laurentová, bohatá žena bez skrupulí, zvyklá dostat, co si přeje. V cestě jí stojí pouze Jules a její odhodlání.Mladá žena se stále víc zaplétá do mezinárodního uměleckého skandálu a zjišťuje, kolik zrůdností nacisté na poli umění napáchali a že řada z těchto zločinných křivd není dodnes uznána, natož napravena.Strhující děj s prvky thrilleru je založený na historických skutečnostech a dává čtenáři nahlédnout do zákulisních praktik světa umění a nelegálního obchodu s kradenými uměleckými předměty. Žena v ohni vypráví příběh silné ženy, jež stejně jako umělecké dílo dokáže prozářit svým jasem dějiny i lidská srdce.
Maskovaný vrah v kině brutálně ubije dospívající dívku, která tam pracuje, a její mrtvolu nocí kamsi odvleče. Jejím přátelům přijdou z kamarádčina účtu na Snapchatu klipy zachycující, jak prosí o odpuštění. Když se konečně najde tělo, je označeno číslem „2“. Podobný osud potká pár dní nato i jiného mladíka a jeho kamarádi opět dostanou přes sociální média klipy, v nichž prosí vraha o odpuštění. Když se objeví jeho mrtvola, má na sobě značku „3“.
Do vyšetřování vraždy se zapojí i Huldar, který tentokrát pracuje pod Erlou. Mají spolu napjatý vztah, neboť museli absolvovat interní šetření kvůli nařčením ze sexuálního obtěžování, k němuž došlo v předchozím dílu série. Neshody je však třeba hodit za hlavu a soustředit se na dopadení nemilosrdného zabijáka. Rrovněž se musejí snažit zjistit, jestli neexistuje dosud neobjevené třetí tělo – mrtvola s číslovkou „1“.
Jelikož musí být podle islandských zákonů výslechu mladistvých přítomen psycholog, zapojí se nakonec do vyšetřování i Freyja, přestože zprvu odmítá s Huldarem spolupracovat. Zanedlouho pojme podezření, že možná celý případ souvisí s šikanou, i když ji možná v úsudku ovlivňují vlastní zkušenosti oběti podobného jednání.
Všichni tři se shodnou aspoň na dvou věcech: pravda není ani zdaleka až tak prostá. A vrah ještě neskončil.
Román o umění, lásce a jídle v čarovné Provenci.
Provence, jaro 1936: v přímořském městečku Juan-les-Pins panuje mimosezonní klid. Sedmnáctiletá Ondine, matčina pravá ruka, pracuje ve vyhlášené rodinné restauraci Café Paradis. Příjemným vytržením je pro ni nový zákazník z Paříže, slavný Pablo Picasso, vystupující pod falešným jménem. Ondine mu v pronajaté vile připravuje obědy.
Picasso se ocitá na životní křižovatce a tajný pobyt u moře v Provenci mu může jenom prospět. Ondine začíná díky němu objevovat své schopnosti, talent i touhy. Setkání s Picassem ovlivní její život na dlouho dopředu, přestože každý z nich jde dál svou cestou.
New York, současnost: úspěšná hollywoodská maskérka Céline přijíždí na Vánoce domů a dozvídá se od matky, že její babička Ondine kdysi vařila pro Picassa. Pod vlivem náznaků o tajemné rodinné historii se vydává na jih Francie. V omamné atmosféře Azurového pobřeží a za pomoci několika excentrických přátel z kurzu vaření se Céline konečně může otevřít budoucnosti. Objevuje pravdu nejen o sobě a své rodině, ale také odvahu důvěřovat vlastní intuici.
Vařila jsem pro Picassa je čtivý román plný barev a překvapivých dějových zvratů, který vypráví o umění, provensálské kuchyni, rodinných vztazích a síle tvůrčího přístupu k životu. Podmanivý příběh, inspirovaný jediným málo známým obdobím Picassova života, proplétá fiktivní postavy s historickými v kulisách kouzelné jižní Francie.
Tom Hazard má neuvěřitelné tajemství. Na pohled možná vypadá jako obyčejný jednačtyřicetiletý muž, ve skutečnosti však žije už několik století. Na vlastní kůži prožil mnohé – hrál divadlo se Shakespearem v alžbětínské Anglii, účastnil se zaoceánských výprav s kapitánem Cookem, popíjel s Fitzgeraldem v Paříži 30. let... Měnil identity, aby přežil bez prozrazení, ale nyní se ho minulost pokouší dohonit. Jednou provždy se bude muset rozhodnout, zda zůstane v minulosti uvězněn či konečně začne žít v současnosti.
Ocitáme se s Tomem v Londýně, kde přijímá místo učitele dějepisu – ideální pro někoho, kdo zná dějiny doslova z první ruky. Ve škole potkává šarmantní učitelku francouzštiny, která mu pořádně zamotá život. Protože jediné, co Tom nesmí, je zamilovat se.
Vězeň času je milostný příběh procházející staletími a kontinenty. Originální román o tom, že kdybychom měli dostatek času, nejspíš bychom žili šťastně až do smrti.