Knihobot

Martin Lachout

    Martin Lachout
    Aktuelle Tendenzen der Sprachwissenschaft
    Bilingvismus a bilingvní výchova na příkladu bilingvismu česko-německého
    Lingua terminologica: soubor vědeckých statí
    Lingua terminologica
    Kde bydlí řeč : jazyk a myšlení - osvojování, modely a praxe
    Zdraví díky odkyselení a vyloučení škodlivin
    • Až si tuto knihu přečtete, budete se na své tělo dívat poněkud jinýma očima než doposud, na každého jedince budete nahlížet již s nově nabytými znalostmi. Zprostředkovává ohromující a zcela nové poznatky. Dozvíte se, že mnohé civilizační nemoci jsou následky chybného chování lidí a tyto chyby dělá člověk sám, a ne jeho tělo, orgány a buňky. Kohopak by nezajímaly otázky: Co je to stárnutí? Co je požitek? Proč ženy trpí celulitidou? Proč vypadávají mužům vlasy? K čemu dochází v procesu látkové výměny žen v období menopauzy? Jaká je podstata a příčina moderních civilizačních nemocí? Co je to zdraví? Co je to nemoc? Jak si zachovám své tělo zdravé a krásné? Jak se zbavím usazenin škodlivých látek a jak mohu neutralizovat škodlivé kyseliny? Jak se mohu v období těhotenství vyvarovat ztráty zubů, vypadávání vlasů, těhotenských strií, akné nebo hemeroidů? Jak mohu remineralizovat vyprázdněné zásoby minerálních látek v pokožce, v chrupu, nehtech, kostech, cévách atd.? Všechny tyto otázky byly přes 20 let předmětem výzkumu obou autorů. P. Jentschurovi a J. Lohkämperovi se podařilo vyvinout zcela nový systém odstranění škodlivin z organismu – odstruskování. Tento systém očisty probíhá ve 3 krocích: rozpuštění škodlivin, neutralizace a následné vyloučení jedů a kyselin přes pokožku. S touto třístupňovou metodou se může každý člověk ozdravit a zbavit škodlivých usazenin bez komplikací, bez počátečního zhoršení, bez léčebné krize a reakční fáze. Tato kniha pohlíží na nemoc a na zdraví ze zcela nové perspektivy a předkládá k veřejné diskuzi nový pojem civilizatóza. Čtenář zde pozná moderní civilizační nemoci z hlediska tří skupin strukturálních poškození, usazování a vylučování. Předkládaná publikace zároveň nabízí nový pohled na proces léčení a uzdravování. Jedná se o epochální průlom v oblasti zdraví člověka. Autoři kladou důraz na to, že každá kapitola je uzavřená, takže můžete číst samostatně téma, které vás zajímá.

      Zdraví díky odkyselení a vyloučení škodlivin
    • Kniha je věnována problematice bilingvismu, jež představuje aktuální společenské téma diskutované jak odbornou veřejností (lingvisty, psycholingvisty, sociolingvisty či lingvodidaktiky, ale i jinými), tak i laiky, jim všem je tato publikace také určena. Čtenář se seznámí nejen se současnou situací vícejazyčnosti na území dnešní Evropy, s jazykovou politikou České republiky, ale i s různými definicemi a klasifikacemi bilingvismu a s náhledy na něj. Pozornost je věnována rovněž bilingvismu ve vztahu k bikulturalitě či krátkému historickému exkurzu do česko-německého jazykového soužití na našem území. Autor dále představuje čtenáři různé teoretické přístupy osvojování jazyka a diskuze k nim, jakož i proces osvojování mateřského jazyka u monolingvních jedinců nebo specifika osvojování jazyků u jedinců bilingvních. Čtenář se zároveň dozví, jaké jsou výhody bilingvismu a bilingvní výchovy, na tomto místě autor navíc formuluje některá svá doporučení pro bilingvní výchovu. Bilingvní výchova v rámci rodiny i v rámci instituce (školy) na příkladu bilingvismu česko-německého a jejich současný stav, k nimž autor provedl také svůj výzkum, jsou předmětem dalších kapitol této knihy (Zdroj: Karolinum).

      Bilingvismus a bilingvní výchova na příkladu bilingvismu česko-německého
    • Aktuelle Tendenzen der Sprachwissenschaft

      • 585 stránek
      • 21 hodin čtení

      Diese Publikation befasst sich mit aktuellen Entwicklungstendenzen der Sprachwissenschaft von heute, die sie aus verschiedenen Blickwinkeln betrachtet. In diesem Band finden Leser 44 Beiträge aus folgenden Arbeitskreisen Dialektforschung interdisziplinär Übersetzen und Dolmetschen Die Kategorie des Kasus Kognitive Linguistik Morphologie und Syntax Persuasive Kommunikation Rechtssprache Verbsemantik Das Buch erscheint als Resultat der 20. Linguistiktage der Gesellschaft für Sprache und Sprachen (GeSuS e. V.), die vom 24. - 26. Mai 2011 an der Metropolitan Universität Prag stattgefunden haben. Die Autoren der in diesem Band veröffentlichten Beiträge stammen aus siebzehn verschiedenen Ländern der ganzen Welt, angefangen mit Algerien, über Zypern, Griechenland, Bulgarien, Makedonien, Slowenien, Ungarn, Österreich, Slowakei, Tschechische Republik, Deutschland, Dänemark, Finnland, Polen, Russland, Ukraine, China hinaus, bis zu den USA. Es ist darum kein Wunder, dass die Beiträge nicht nur auf Deutsch, sondern auch auf Englisch verfasst wurden.

      Aktuelle Tendenzen der Sprachwissenschaft
    • Diese Publikation und deren AutorenInnen setzten sich zum Ziel die aktuellen Problembereiche der Fächer Sprachdidaktik, Phonetik und Literaturdidaktik im Zusammenhang mit der unterrichtlichen Praxis zum Ausdruck zu bringen. Der heutige Fremdsprachenunterricht wird von verschiedenen Faktoren und Variablen beeinflusst, sei es linguistischer, psychologischer, sozialer oder anderer Natur, die auch im Unterrichtsprozess berücksichtigt werden müssen. Darum behandeln einzelne AutorenInnen dieser Publikation in ihren Artikeln ausgewählte Entwicklungstendenzen des Fremdsprachenlernens. Aus den hier veröffentlichen Beiträgen geht hervor, dass das Anliegen der AutorenInnen nicht nur in der theoretischen Deskription ihrer Fächer besteht, sondern auch darin dass sich ihre theoretischen Kenntnisse in die Forschung projizieren und die von ihnen gewonnen Ergebnisse in die unterrichtliche Praxis umgesetzt werden. Diese Publikation richtet sich nicht nur an Fachleute, die als Universitäts- oder Hochschuldozenten tätig sind, sondern auch an bereits praktizierende FremdsprachenlehrerInnen, die in diesem Buch neue Impulse finden können. Nicht zuletzt finden in diesem Buch theoretisches Wissen und praktisches Können alle Studierenden des Fachs Lehramt - Fremdsprachen.

      Quo vadis Fremdsprachendidaktik?