Knihobot

Práce s emocemi pro pomáhající profese

Hodnocení knihy

4,0(6)Ohodnotit

Více o knize

Pracovníci pomáhajících profesí se téměř neustále setkávají s lidmi, kteří je seznamují se svými problémy a trápeními. Ke svým klientům mohou mít různý emoční vztah, mohou je obdivovat, litovat, mohou se na ně zlobit, mohou jim být lhostejní. Emoce týkající se klientů by pracovníci pomáhajících profesí neměli potlačovat, ale měli by se je snažit rozpoznat a porozumět jim. Pokud dobře porozumíme vlastnímu prožívání, začínáme být citliví i na prožívání druhých a dokážeme jim lépe pomoci.

Vydání

Nákup knihy

Práce s emocemi pro pomáhající profese, Karel Hájek

Jazyk
Rok vydání
2007
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká)
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

4,0
Velmi dobrá
6 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze

Navrhnout úpravu