Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Autoři

Hodnocení knihy
5.0

Více o knize

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".

Parametry

ISBN
9788024735276
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Vydání

2011, pevná

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
149 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (2011).