Více o knize
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".
Skladem máme celkem knihy Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (2011).
Nákup knihy
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu, Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 119 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2011
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 802473527x
- ISBN13
- 9788024735276
- Kategorie
- Marketing a PR, Ostatní učebnice
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu. Publikace vznikla za finanční podpory Studentské grantové soutěže EkF VŠB-TU Ostrava v rámci projektu SP2011/162 "Možnosti a omezení využití klasických metod segmentace u uživatelů sociálních sítí".