Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie
Autoři
Více o knize
Kvalita řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu. Proto je kniha určena řídícím pracovníkům podniků od generálních ředitelů přes ředitele marketingu, obchodu až k ředitelům informatiky, personalistům i dalším manažerům a specialistům a studentům VŠ ekonomického zaměření. Autor popisuje procesy CRM, pracovníky v CRM a technologické trendy a nároky na funkcionalitu technologických řešení, protože hlavně do těchto oblastí jsou rozdělovány investice do úspěšných inovací CRM, ilustruje jak řídit riziko inovace CRM. V příloze jsou uvedeny profily firem a poskytovaných služeb v oblasti CRM v ČR. Zdroj: http://www.knihy-dvd.cz/marketing_a_management/rizeni_vztahu_se_zakazniky_procesy_pracovnici.html
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá22 Kč
- Poškozená19 Kč
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 22 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie (2002).