Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie
Autoři
Parametry
Více o knize
Kvalita řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu. Proto je kniha určena řídícím pracovníkům podniků od generálních ředitelů přes ředitele marketingu, obchodu až k ředitelům informatiky, personalistům i dalším manažerům a specialistům a studentům VŠ ekonomického zaměření. Autor popisuje procesy CRM, pracovníky v CRM a technologické trendy a nároky na funkcionalitu technologických řešení, protože hlavně do těchto oblastí jsou rozdělovány investice do úspěšných inovací CRM, ilustruje jak řídit riziko inovace CRM. V příloze jsou uvedeny profily firem a poskytovaných služeb v oblasti CRM v ČR. Zdroj: http://www.knihy-dvd.cz/marketing_a_management/rizeni_vztahu_se_zakazniky_procesy_pracovnici.html
Skladem máme celkem knihy Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie (2002).
Nákup knihy
Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie, Jan Dohnal
- Jazyk
- Rok vydání
- 2002
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 17 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jan Dohnal
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2002
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024704013
- ISBN13
- 9788024704012
- Kolekce
- Management v informační společnosti
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Počítače, IT, programování
- Anotace
- Kvalita řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu. Proto je kniha určena řídícím pracovníkům podniků od generálních ředitelů přes ředitele marketingu, obchodu až k ředitelům informatiky, personalistům i dalším manažerům a specialistům a studentům VŠ ekonomického zaměření. Autor popisuje procesy CRM, pracovníky v CRM a technologické trendy a nároky na funkcionalitu technologických řešení, protože hlavně do těchto oblastí jsou rozdělovány investice do úspěšných inovací CRM, ilustruje jak řídit riziko inovace CRM. V příloze jsou uvedeny profily firem a poskytovaných služeb v oblasti CRM v ČR. Zdroj: http://www.knihy-dvd.cz/marketing_a_management/rizeni_vztahu_se_zakazniky_procesy_pracovnici.html