Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Aktuální průvodce zkoumá proces brandingu, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý aplikovat při vlastní práci s brandingem. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků, kde jej lze aplikovat a čeho jím lze dosáhnout. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání, kultury a sounáležitosti, a současně řeší základní problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Poskytuje inspirativní bázi designérům a dalším profesionálům.
Skladem máme celkem knihy Co je branding? (2008).
Nákup knihy
Co je branding?, Matthew Healey
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 308 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Co je branding?
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Matthew Healey
- Vydavatel
- Slovart
- Vydavatel
- 2008
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8073911671
- ISBN13
- 9788073911676
- Kategorie
- Marketing a PR, Design
- Anotace
- Aktuální průvodce zkoumá proces brandingu, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý aplikovat při vlastní práci s brandingem. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků, kde jej lze aplikovat a čeho jím lze dosáhnout. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání, kultury a sounáležitosti, a současně řeší základní problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Poskytuje inspirativní bázi designérům a dalším profesionálům.