Co je branding?
Autoři
Více o knize
Aktuální průvodce zkoumá proces brandingu, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý aplikovat při vlastní práci s brandingem. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků, kde jej lze aplikovat a čeho jím lze dosáhnout. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání, kultury a sounáležitosti, a současně řeší základní problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Poskytuje inspirativní bázi designérům a dalším profesionálům.
Vydání
2008, pevná
Stav
- Jako nová448 Kč
- Dobrá425 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 425 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Co je branding? (2008).