Sociologie pro ekonomy a manažery
Autoři
Parametry
Více o knize
Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům a lektorům. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe.
Nákup knihy
Sociologie pro ekonomy a manažery, Ivan Nový, Alois Surynek
- Jazyk
- Rok vydání
- 2002
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 22 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Sociologie pro ekonomy a manažery
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Ivan Nový, Alois Surynek
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2002
- ISBN10
- 802470384x
- ISBN13
- 9788024703848
- Kolekce
- Manažer
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Společenské vědy
- Anotace
- Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům a lektorům. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe.