Přesně tuhle si přidáte do košíku
Více o knize
Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují. Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.
Nákup knihy
Marketingový plán, Malcolm H. B. McDonald, Hugh Wilson
- Vyřazeno z knihovny
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 314 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketingový plán
- Jazyk
- česky
- Vydavatel
- BizBooks
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8026500148
- ISBN13
- 9788026500148
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují. Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.