Knihu momentálně nemáme skladem
Parametry
Více o knize
Frontmatter -- Geleitwort -- Vorwort -- Inhaltsverzeichnis -- I. Grundlegung -- II. Strategische Marktplanung -- III. Situatives Entscheidungsmodell zur Planung von Marketing-Grundsatzstrategien für „Dogs“ -- IV. Empirische Untersuchung -- V. Diskussion -- Literaturverzeichnis -- Anhang -- Backmatter
Nákup knihy
Situative Marketingstrategien, Torsten Tomczak
- Jazyk
- Rok vydání
- 1989
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Situative Marketingstrategien
- Podtitul
- Grundsatzstrategien für “Dogs”
- Jazyk
- německy
- Autoři
- Torsten Tomczak
- Vydavatel
- de Gruyter
- Rok vydání
- 1989
- ISBN10
- 3110122375
- ISBN13
- 9783110122374
- Série
- Marketing Management
- Kategorie
- Skripta a vysokoškolské učebnice
- Anotace
- Frontmatter -- Geleitwort -- Vorwort -- Inhaltsverzeichnis -- I. Grundlegung -- II. Strategische Marktplanung -- III. Situatives Entscheidungsmodell zur Planung von Marketing-Grundsatzstrategien für „Dogs“ -- IV. Empirische Untersuchung -- V. Diskussion -- Literaturverzeichnis -- Anhang -- Backmatter