Autoevaluace v mateřské škole
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Autoevaluace má škole pomoci pochopit procesy změn, které v ní probíhají a které vycházejí z požadavků RVP PV. Odhaluje, jaké podmínky MŠ vytváří pro vzdělávání svých dětí a jak kvalitní poskytuje vzdělávání. Takto získané informace následně přispívají ke strategickému plánování dalšího rozvoje MŠ. Kniha může čtenáři pomoci pochopit vnitřní fungování školy. Charakterizuje autoevaluační procesy s cílem naučit se odhalovat rezervy a ty pak využít pro zkvalitnění předškolního vzdělávání. Přínosem pro čtenáře je soubor nástrojů, včetně ukázek možných kritérií, které lze v MŠ pro hodnocení vlastní práce použít. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny příklady, které mnohdy demonstrují přístupy používané v dřívější v praxi MŠ. Jsou zařazeny s ohledem na jejich přetrvávající tendence a se záměrem poukázat na jejich negativní dopady pro rozvoj předškolního dítěte. Objevují se zde také výsledky různých výzkumných šetření, které by měly přispět k hlubšímu proniknutí do teoretických východisek autoevaluace. Na nich lze lépe pochopit, jak je autoevaluace v MŠ realizována a s jakými problémy se současná praxe potýká.
Nákup knihy
Autoevaluace v mateřské škole, Zora Syslová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Autoevaluace v mateřské škole
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Zora Syslová
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8026201833
- ISBN13
- 9788026201830
- Kategorie
- Učebnice
- Anotace
- Autoevaluace má škole pomoci pochopit procesy změn, které v ní probíhají a které vycházejí z požadavků RVP PV. Odhaluje, jaké podmínky MŠ vytváří pro vzdělávání svých dětí a jak kvalitní poskytuje vzdělávání. Takto získané informace následně přispívají ke strategickému plánování dalšího rozvoje MŠ. Kniha může čtenáři pomoci pochopit vnitřní fungování školy. Charakterizuje autoevaluační procesy s cílem naučit se odhalovat rezervy a ty pak využít pro zkvalitnění předškolního vzdělávání. Přínosem pro čtenáře je soubor nástrojů, včetně ukázek možných kritérií, které lze v MŠ pro hodnocení vlastní práce použít. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny příklady, které mnohdy demonstrují přístupy používané v dřívější v praxi MŠ. Jsou zařazeny s ohledem na jejich přetrvávající tendence a se záměrem poukázat na jejich negativní dopady pro rozvoj předškolního dítěte. Objevují se zde také výsledky různých výzkumných šetření, které by měly přispět k hlubšímu proniknutí do teoretických východisek autoevaluace. Na nich lze lépe pochopit, jak je autoevaluace v MŠ realizována a s jakými problémy se současná praxe potýká.