Grafický design v praxi
Autoři
Více o knize
Úlohou designu je zprostředkovávat informace - o produktu, koncepci, nebo o společnosti. Originální kniha objasňuje podstatu designu a snaží se čtenáře naučit, jak vytvářet profesionální návrhy ve firmě bez zbytečného zadávání práce profesionálním grafickým studiím. Publikace pojímá téma designu ve dvou ucelených částech. První oddíl vysvětluje základní principy designu a druhá část přenáší tyto zásady do praxe. Díky četným profesionálním ukázkám a ilustracím je tato kniha přístupnou pomůckou pro začínající i zkušené designéry.
Vydání
2004
Stav
- Jako nová701 Kč
- DobráVyprodáno
- Poškozená487 Kč
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 701 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Grafický design v praxi (2004).