Grafický design v praxi
Autoři
Více o knize
Úlohou designu je zprostředkovávat informace - o produktu, koncepci, nebo o společnosti. Originální kniha objasňuje podstatu designu a snaží se čtenáře naučit, jak vytvářet profesionální návrhy ve firmě bez zbytečného zadávání práce profesionálním grafickým studiím. Publikace pojímá téma designu ve dvou ucelených částech. První oddíl vysvětluje základní principy designu a druhá část přenáší tyto zásady do praxe. Díky četným profesionálním ukázkám a ilustracím je tato kniha přístupnou pomůckou pro začínající i zkušené designéry.
Vydání
2004
Stav
- Jako nováVyprodáno
- DobráVyprodáno
- Poškozená595 Kč
Nákup knihy
- Nesouvisející podpis / věnování
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 595 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023