Parametry
- Hodnocení knihy
- 5.0
Více o knize
Publikace je zaměřena na charakteristiku obchodních společností, jejich vznik, přeměny a zánik. Velký prostor je věnován ucelenému výkladu o společnostech s ručením omezeným a akciových společnostech, což ocení nejen odborná veřejnost. Autorka se opírá o vlastní praxi, čímž přináší východiska pro vhodnou úpravu obchodních právních vztahů u výše uvedených společností. Předkládané vzory pro obchodní společnosti jsou detailně komentovány a nabízeny v alternativních zněních. Dále je třeba říci, že celá publikace je užitečným pomocníkem nejen pro ty, kteří uvažují o založení společnosti, ale i pro stávající podnikatele, jenž by chtěli pozměnit charakter své společnosti. Kromě výše uvedeného obsahuje publikace i tzv. nepojmenované smlouvy, které se nejčastěji vyskytují v běžném obchodním styku.
Nákup knihy
Vzory smluv a podání II. : správa obchodních společností, Kateřina Horáková
- Chybí CD / přílohy
- Jazyk
- Rok vydání
- 2006
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 41 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Vzory smluv a podání II. : správa obchodních společností
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Kateřina Horáková
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2006
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8025110915
- ISBN13
- 9788025110911
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Publikace je zaměřena na charakteristiku obchodních společností, jejich vznik, přeměny a zánik. Velký prostor je věnován ucelenému výkladu o společnostech s ručením omezeným a akciových společnostech, což ocení nejen odborná veřejnost. Autorka se opírá o vlastní praxi, čímž přináší východiska pro vhodnou úpravu obchodních právních vztahů u výše uvedených společností. Předkládané vzory pro obchodní společnosti jsou detailně komentovány a nabízeny v alternativních zněních. Dále je třeba říci, že celá publikace je užitečným pomocníkem nejen pro ty, kteří uvažují o založení společnosti, ale i pro stávající podnikatele, jenž by chtěli pozměnit charakter své společnosti. Kromě výše uvedeného obsahuje publikace i tzv. nepojmenované smlouvy, které se nejčastěji vyskytují v běžném obchodním styku.