Více o knize
Publikace o typové skupině autobusů a trolejbusů Karosa řady Š (ŠM11, ŠD 11, ŠL 11, ŠM16,5 a T11) nebyla nikdy v takové podobě souhrnně vydána. Jde o legendární český výrobek s vynikajícím designem, který byl provozován, co se týká autobusů, prakticky v každém české nebo slovenském městě a navíc se tyto autobusy s úspěchem exportovaly například do Polska či Rumunska, ale i jinam. Trolejbusová verze je velmi specifická, neboť šlo vlastně o funkční vzorky a ověřovací sérii, kde bylo vyrobeno pouhých osm vozidel a do provozu byly nasazeny pouze v Plzni a Bratislavě (jeden vlastní prototyp dokonce vznikl v sousedním Polsku). Byl to vlastně první z pokusů o unifikaci autobusu a trolejbusu v bývalém Československu. Kniha obsahuje dost informací, které dosud nebyly publikovány. O některých ví spíše jen úzký okruh zájemců nikoli široká veřejnost. Možná skoro nikdo neví o polském experimentu, ale i dalších zajímavostech. Téma určitě zaujme mladé nadšence do autobusové a trol ejbusové techniky, nové informace mohou ale načerpat i pokročilejší zájemci či odborníci z oboru veřejné hromadné dopravy.
Nákup knihy
Autobus Karosa Š 11, Martin Harák
- Jazyk
- Rok vydání
- 2013
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Autobus Karosa Š 11
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Martin Harák
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2013
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 802474483X
- ISBN13
- 9788024744834
- Kategorie
- Doprava
- Hodnocení
- 4,65 z 5
- Anotace
- Publikace o typové skupině autobusů a trolejbusů Karosa řady Š (ŠM11, ŠD 11, ŠL 11, ŠM16,5 a T11) nebyla nikdy v takové podobě souhrnně vydána. Jde o legendární český výrobek s vynikajícím designem, který byl provozován, co se týká autobusů, prakticky v každém české nebo slovenském městě a navíc se tyto autobusy s úspěchem exportovaly například do Polska či Rumunska, ale i jinam. Trolejbusová verze je velmi specifická, neboť šlo vlastně o funkční vzorky a ověřovací sérii, kde bylo vyrobeno pouhých osm vozidel a do provozu byly nasazeny pouze v Plzni a Bratislavě (jeden vlastní prototyp dokonce vznikl v sousedním Polsku). Byl to vlastně první z pokusů o unifikaci autobusu a trolejbusu v bývalém Československu. Kniha obsahuje dost informací, které dosud nebyly publikovány. O některých ví spíše jen úzký okruh zájemců nikoli široká veřejnost. Možná skoro nikdo neví o polském experimentu, ale i dalších zajímavostech. Téma určitě zaujme mladé nadšence do autobusové a trol ejbusové techniky, nové informace mohou ale načerpat i pokročilejší zájemci či odborníci z oboru veřejné hromadné dopravy.