Parametry
Více o knize
Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky. Čtenář nalezne v textu jak teoretický pohled na politický marketing, tak řadu praktických příkladů a přístupů z prostředí evropských zemí i USA. Publikace je určena širší odborné veřejnosti, politikům, pracovníkům politických stran, veřejné správy, nevládních organizací a také zainteresovaným laikům. Vhodná je rovněž pro vysokoškolské studenty politologie, žurnalistiky, mediálních studií, ekonomie a dalších společenských oborů.
Skladem máme celkem knihy Politický marketing. Úvod do teorie a praxe (2006).
Nákup knihy
Politický marketing. Úvod do teorie a praxe, Andrzej Jabłoński
- Jazyk
- Rok vydání
- 2006,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 237 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Politický marketing. Úvod do teorie a praxe
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Andrzej Jabłoński
- Vydavatel
- Barrister & Principal
- Vydavatel
- 2006
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8073640112
- ISBN13
- 9788073640118
- Kategorie
- Politologie / Politika, Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky. Čtenář nalezne v textu jak teoretický pohled na politický marketing, tak řadu praktických příkladů a přístupů z prostředí evropských zemí i USA. Publikace je určena širší odborné veřejnosti, politikům, pracovníkům politických stran, veřejné správy, nevládních organizací a také zainteresovaným laikům. Vhodná je rovněž pro vysokoškolské studenty politologie, žurnalistiky, mediálních studií, ekonomie a dalších společenských oborů.