Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot
1/2

Politický marketing. Úvod do teorie a praxe

Autoři

Více o knize

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky. Čtenář nalezne v textu jak teoretický pohled na politický marketing, tak řadu praktických příkladů a přístupů z prostředí evropských zemí i USA. Publikace je určena širší odborné veřejnosti, politikům, pracovníkům politických stran, veřejné správy, nevládních organizací a také zainteresovaným laikům. Vhodná je rovněž pro vysokoškolské studenty politologie, žurnalistiky, mediálních studií, ekonomie a dalších společenských oborů.

Parametry

ISBN
9788073640118
Nakladatelství
Barrister & Principal

Kategorie

Vydání

2006, měkká

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.