Knihobot

Marketing hotelových služeb

Parametry

Více o knize

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu.

Nákup knihy

Marketing hotelových služeb, Alžbeta Kiráľová

Jazyk
Rok vydání
2006
Stav knihy
Dobrá
Cena
119 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu