Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006 je možné popisovat a zkoumat z mnoha možných perspektiv, jedno je pro ně nicméně příznačné – jejich průběh, organizace volební kampaně, výsledky a následná koaliční vyjednání, to vše bylo překvapivé, nečekané, často i „šokující“. Publikace Volby do Poslanecké sněmovny 2006 postupně analyzuje rozsáhlou volební problematiku v jedenácti kapitolách: vývoj stranickopolitického systému v letech 2002–2006, význam „evropského“ tématu v identitě a volebních programech politických stran, problematika výzkumů veřejného mínění, role médií v kampani a vliv politického marketingu na způsob organizování volebních kampaní, personální stránka voleb a způsob sestavování kandidátních listin, volební geografie, dopady volebního systému na samotné výsledky, mechanické účinky volebního systému a povolební vývoj z perspektivy teorie koalic.
Nákup knihy
Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006, Vlastimil Havlík, Anna Matušková, Dalibor Čaloud, Tomáš Foltýn
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Vlastimil Havlík, Anna Matušková, Dalibor Čaloud, Tomáš Foltýn
- Vydavatel
- Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK)
- Rok vydání
- 2007
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8073251086
- ISBN13
- 9788073251086
- Kategorie
- Politologie / Politika
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006 je možné popisovat a zkoumat z mnoha možných perspektiv, jedno je pro ně nicméně příznačné – jejich průběh, organizace volební kampaně, výsledky a následná koaliční vyjednání, to vše bylo překvapivé, nečekané, často i „šokující“. Publikace Volby do Poslanecké sněmovny 2006 postupně analyzuje rozsáhlou volební problematiku v jedenácti kapitolách: vývoj stranickopolitického systému v letech 2002–2006, význam „evropského“ tématu v identitě a volebních programech politických stran, problematika výzkumů veřejného mínění, role médií v kampani a vliv politického marketingu na způsob organizování volebních kampaní, personální stránka voleb a způsob sestavování kandidátních listin, volební geografie, dopady volebního systému na samotné výsledky, mechanické účinky volebního systému a povolební vývoj z perspektivy teorie koalic.