Parametry
Kategorie
Více o knize
Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí. Kniha „Inovace – vaše konkurenční výhoda“ je, jak zmiňují její autoři, věnována manažerům a podnikatelům, kteří se rozhodli, že inovace budou skutečně realizovat, nikoli o nich jen diskutovat. Stejně jako žádná jiná, ani tato kniha vám neposkytne zázračné desatero na podnikatelský úspěch, ale rozhodně vám pomůže hledat odpovědi na otázky: - kde a jak inovovat - jak v podniku vytvořit a řídit inovační proces - jak poznat zákazníky a vytvářet pro ně hodnotu Kromě toho v knize najdete: - příklady úspěšných inovací, a to i ze strany českých a slovenských podniků - popisy intuitivních i systematických inovačních metod
Skladem máme celkem knihy Inovace, vaše konkurenční výhoda! (2008).
Nákup knihy
Inovace, vaše konkurenční výhoda!, Ján Košturiak, Ján Chaľ
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 171 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Inovace, vaše konkurenční výhoda!
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Ján Košturiak, Ján Chaľ
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2008
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8025119297
- ISBN13
- 9788025119297
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí. Kniha „Inovace – vaše konkurenční výhoda“ je, jak zmiňují její autoři, věnována manažerům a podnikatelům, kteří se rozhodli, že inovace budou skutečně realizovat, nikoli o nich jen diskutovat. Stejně jako žádná jiná, ani tato kniha vám neposkytne zázračné desatero na podnikatelský úspěch, ale rozhodně vám pomůže hledat odpovědi na otázky: - kde a jak inovovat - jak v podniku vytvořit a řídit inovační proces - jak poznat zákazníky a vytvářet pro ně hodnotu Kromě toho v knize najdete: - příklady úspěšných inovací, a to i ze strany českých a slovenských podniků - popisy intuitivních i systematických inovačních metod