Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Marketing obchodní firmy

Více o knize

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem.

Nákup knihy

Marketing obchodní firmy, Marcela Zamazalová

  • Stopy po navlhnutí / polití
Jazyk
Rok vydání
2009
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Poškozená
Cena
94 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu