Knihobot

Hodnocení knihy

2,0(1)Ohodnotit

Více o knize

Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem. Z obsahu: Marketing a psychologie, Člověk v roli zákazníka, Člověk v roli prodejce, Psychologie a propagace, Zvláštnosti zahraničních trhů atd.

Vydání

Skladem máme celkem knihy Psychologie trhu (1998).

Nákup knihy

Psychologie trhu, Růžena Komárková, Jitka Vysekalová, Milan Rymeš

Jazyk
Rok vydání
1998,
Stav knihy
Velmi dobrá
Cena
46 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2,0
Nic moc
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.