Knihobot

Psychologie trhu

Hodnocení knihy

2,0(1)Ohodnotit

Více o knize

Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem. Z obsahu: Marketing a psychologie, Člověk v roli zákazníka, Člověk v roli prodejce, Psychologie a propagace, Zvláštnosti zahraničních trhů atd.

Vydání

Nákup knihy

Psychologie trhu, Jitka Vysekalová

Jazyk
Rok vydání
1993
product-detail.submit-box.info.binding
(sešitová)
Zrovna tento výtisk už nemáme.
Zobrazit jiný výtisk
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

2,0
Nic moc
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.