Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Strategie firemní komunikace

Autoři

Více o knize

Kniha přináší pohled na oblasti, bez kterých se úspěšná firemní komunikace v současném světě neobejde. Jednotlivé kapitoly jsou psány tak, aby v nich čtenáři našli dostatek návodných praktických příkladů. Kniha má dvě základní linie. Tou první je vztah mezi zákazníkem a značkou - produktovou i firemní. Je to vztah křehký a emocionální, který tkají celé týmy marketingových a komunikačních odborníků. Druhou linii tvoří firma jako živý organismus a její kontakty a vztahy, které rozvíjí se všemi svými rozmanitými zájmovými skupinami. Struktura knihy je pojata jako osvědčená a praktická skládačka. Na konci knihy jsou uvedeny tři případové studie s příklady uceleného komunikačního přístupu.

Parametry

ISBN
9788085943993
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Vydání

Stav

Nákup knihy

Zrovna tuhle už nemáme.
Ukázat podobný kousek