Mezinárodní marketing
Autoři
Parametry
Více o knize
Odpovědný redaktor Jiří Grospietsch, odborný lektor Zlata Groningerová (přehlasované "o"). Třetí, upravené vydání. Autoři originálu: Alain Ollivier, Armand Dayan, Roger Ourset - Hana Machková to jen přeložila. Presses Universitaires de France
Nákup knihy
Mezinárodní marketing, Alain Ollivier, Armand Dayan, Roger Ourset
- Jazyk
- Rok vydání
- 1996
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Mezinárodní marketing
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Alain Ollivier, Armand Dayan, Roger Ourset
- Vydavatel
- HZ
- Rok vydání
- 1996
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8086009092
- ISBN13
- 9788086009094
- Kolekce
- Editio Q
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- Odpovědný redaktor Jiří Grospietsch, odborný lektor Zlata Groningerová (přehlasované "o"). Třetí, upravené vydání. Autoři originálu: Alain Ollivier, Armand Dayan, Roger Ourset - Hana Machková to jen přeložila. Presses Universitaires de France