Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci

Autoři

Více o knize

Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.

Parametry

ISBN
9788024706467
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Vydání

2003

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
123 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023