Soumrak fotožurnalismu?
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Bohatě dokumentovaná kniha zachycuje novinářskou fotografii po dvou desetiletích digitální nadvlády, kdy se situace okolo digitálního zobrazení ustálila a kdy je možné se s mírným odstupem ohlédnout zpět. Autoři popisují nejznámější případy fotografických podvodů klasického i digitálního věku, ukazují krajní možnosti nových technologií na příkladech ze současného umění pracujícího s mediálními obrazy, představují nově vznikající obor forenzní analýzy obrazu a postavu digitálního detektiva. Věnují se případovým studiím vybraných afér a skandálů způsobených publikováním manipulovaných nebo nepatřičně upravených fotografií v médiích. Závěrečná část práce je pak věnována normativním ustanovením jednotlivých médií a organizací a způsobům, jakým média přizpůsobila nové situaci své etické normy a kodexy.
Skladem máme celkem knihy Soumrak fotožurnalismu? (2009).
Nákup knihy
Soumrak fotožurnalismu?, Filip Láb, Alena Lábová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 42 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Soumrak fotožurnalismu?
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Filip Láb, Alena Lábová
- Vydavatel
- Karolinum
- Rok vydání
- 2009
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024616475
- ISBN13
- 9788024616476
- Kategorie
- Umění / Kultura
- Hodnocení
- 4,25 z 5
- Anotace
- Bohatě dokumentovaná kniha zachycuje novinářskou fotografii po dvou desetiletích digitální nadvlády, kdy se situace okolo digitálního zobrazení ustálila a kdy je možné se s mírným odstupem ohlédnout zpět. Autoři popisují nejznámější případy fotografických podvodů klasického i digitálního věku, ukazují krajní možnosti nových technologií na příkladech ze současného umění pracujícího s mediálními obrazy, představují nově vznikající obor forenzní analýzy obrazu a postavu digitálního detektiva. Věnují se případovým studiím vybraných afér a skandálů způsobených publikováním manipulovaných nebo nepatřičně upravených fotografií v médiích. Závěrečná část práce je pak věnována normativním ustanovením jednotlivých médií a organizací a způsobům, jakým média přizpůsobila nové situaci své etické normy a kodexy.