Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot
1/3

Retail management

Autoři

Hodnocení knihy
4.0

Více o knize

Nová vysokoškolská učebnice zprostředkovává čtenáři základní teoretické koncepty a nástroje řízení maloobchodní firmy. Soustřeďuje se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující - na lokalizaci maloobchodních jednotek, tvorbu sortimentu, řízení pohybu zboží, prodej mimo síť "kamenných obchodů", ale také na organizaci podnikových procesů a řízení pracovníků. Pozornost je rovněž věnována ochraně spotřebitele a vývoji maloobchodního podnikání v ČR i ve světě. Publikace je vhodná jak pro studenty škol ekonomického zaměření, tak i pro pracovníky z praxe, kteří si chtějí obohatit své zkušenosti o nové poznatky z tohoto prudce se rozvíjejícího oboru. Vyšlo s přispěním Svazu českých a moravských spotřebních družstev a společnosti Amway Česká republika, s. r. o.

Parametry

ISBN
9788072611676
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Vydání

2007

Stav

Nákup knihy

Zrovna tuhle už nemáme.
Ukázat podobný kousek

Skladem máme celkem knihy Retail management (2007).