Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Kaizen: Osvědčená praxe českých a slovenských podniků

Autoři

Více o knize

Kaizen, japonský výraz pro neustálé zlepšování, u nás už celkem dlouhou dobu není neznámým pojmem. Právě naopak, slovo „kaizen“ se stalo velmi používaným i poměrně oblíbeným. Ovšem, jak píší autoři této knihy, praxe v evropských firmách často neodpovídá základním principům tohoto systému, ať už se jedná o pouhé formální fungování nebo bezvýhradnou orientaci na výrobní procesy. V této knize se dočtete: * proč a jak zlepšovat (věřili byste, že vaše procesy zahrnují z 99,9 % plýtvání?), * o rozdílných přístupech ke zlepšování procesů, * jak zlepšování v podniku zorganizovat. Uvnitř publikace na vás čekají konkrétní příklady zlepšování, například z dřevařského průmyslu, ze slévárny, ale i z nevýrobních oblastí. Text je doplněn velkým množstvím obrázků, tabulek a grafů, které mají za úkol vám všechny používané metody více přiblížit.

Vydání

2010

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.