Parametry
Více o knize
Změna je součástí života člověka i firmy. Platí dokonce, že v okamžiku, kdy jsem se sebou spokojen, nechci se měnit a přestávám „šlapat“ kupředu, zaostanu a za chvíli jdu z kola ven. A to je stejně nebezpečné jak pro firmu, tak pro jednotlivce. Proto musí manažeři i řadoví pracovníci životaschopného podniku takřka denně přemýšlet a zkoušet, jak to udělat, aby firemní vazby i struktura fungovaly ještě účelněji a efektivněji. Zkrátka musí stále firmu měnit k jejímu prospěchu. Reorganizace a změny, které ve firmě probíhají, jsou samozřejmě dílčí, ale také celkové a zásadní. Někdy mohou postupovat zcela hladce, někdy ovšem naopak napáchají mnohem více škod nežli očekávaného užitku. Ale jak na to, abych jako manažer udržel reorganizaci ve svých rukou a změna přinesla kýžené ovoce? V knize Jak reorganizovat firmu najdete fundovaný rozbor i praktické rady, pro jakou situaci zvolit jakou adekvátní metodu. Publikace vás bude informovat o tom, jaké existují příčiny změn a jaké jsou přístupy k jejich řešení. Dozvíte se, proč se změny setkávají s odporem a jaké námitky asi můžete očekávat. Stěžejní částí knihy jsou potom kapitoly o tom, jak zvládnout odpor a námitky a jakým stylem změny uřídit. Mezi důležité patří i informace jak vytvářet vizi a jak si provedení změny účelně rozdělit a naplánovat. Rady a doporučení jsou manifestovány na konkrétních příkladech i firemních případech a situacích. Nespornou výhodou publikace je její zaměření – autor ji psal, aby byla srozumitelná a užitečná jak vyššímu, tak střednímu managementu. Obě vrstvy se totiž podílejí na vývoji a kvalitě firmy podobnou měrou. Jestliže vedete nebo spolupracuje s menším i větším množstvím pracovníků, titul Jak reorganizovat firmu patří bezesporu do vaší manažerské knihovny. Stane se vaším častým rádcem a pomocníkem.
Nákup knihy
Jak reorganizovat firmu, D. E. Hussey, Vilém Jungmann
- Jazyk
- Rok vydání
- 2000
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Jak reorganizovat firmu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- D. E. Hussey, Vilém Jungmann
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2000
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 807226351x
- ISBN13
- 9788072263516
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Výprodej knih, Dárky pro muže
- První vydání
- 2000
- Původní název
- How to Manage Organizational Change
- Anotace
- Změna je součástí života člověka i firmy. Platí dokonce, že v okamžiku, kdy jsem se sebou spokojen, nechci se měnit a přestávám „šlapat“ kupředu, zaostanu a za chvíli jdu z kola ven. A to je stejně nebezpečné jak pro firmu, tak pro jednotlivce. Proto musí manažeři i řadoví pracovníci životaschopného podniku takřka denně přemýšlet a zkoušet, jak to udělat, aby firemní vazby i struktura fungovaly ještě účelněji a efektivněji. Zkrátka musí stále firmu měnit k jejímu prospěchu. Reorganizace a změny, které ve firmě probíhají, jsou samozřejmě dílčí, ale také celkové a zásadní. Někdy mohou postupovat zcela hladce, někdy ovšem naopak napáchají mnohem více škod nežli očekávaného užitku. Ale jak na to, abych jako manažer udržel reorganizaci ve svých rukou a změna přinesla kýžené ovoce? V knize Jak reorganizovat firmu najdete fundovaný rozbor i praktické rady, pro jakou situaci zvolit jakou adekvátní metodu. Publikace vás bude informovat o tom, jaké existují příčiny změn a jaké jsou přístupy k jejich řešení. Dozvíte se, proč se změny setkávají s odporem a jaké námitky asi můžete očekávat. Stěžejní částí knihy jsou potom kapitoly o tom, jak zvládnout odpor a námitky a jakým stylem změny uřídit. Mezi důležité patří i informace jak vytvářet vizi a jak si provedení změny účelně rozdělit a naplánovat. Rady a doporučení jsou manifestovány na konkrétních příkladech i firemních případech a situacích. Nespornou výhodou publikace je její zaměření – autor ji psal, aby byla srozumitelná a užitečná jak vyššímu, tak střednímu managementu. Obě vrstvy se totiž podílejí na vývoji a kvalitě firmy podobnou měrou. Jestliže vedete nebo spolupracuje s menším i větším množstvím pracovníků, titul Jak reorganizovat firmu patří bezesporu do vaší manažerské knihovny. Stane se vaším častým rádcem a pomocníkem.