Prodejní techniky
Autoři
Parametry
Více o knize
Jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a dovednosti - co je neurolingvistické programování (NLP) a jak vám pomůže při obchodování - jaké jsou tři charakteristiky dobrého obchodníka a jak se podle nich řídit - jak se připravit na první kontakt se zákazníkem - proč je důležitý první dojem a jak to udělat, aby byl co nejlepší - jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním nasloucháním - jaké existují techniky kladení otázek a kdy kterou použít - jaké známe typy rozhovorů a kdy je který vhodný - co dělat, když klient vaše zboží odmítá, jak reagovat na jeho kritiku, jak - co obsahují tzv. styly či techniky vyjednávání, jaké argumenty na zákazníka v danou chvíli „zabírají“
Nákup knihy
Prodejní techniky, Vojtěch Černý
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 266 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Prodejní techniky
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Vojtěch Černý
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2003
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8025100324
- ISBN13
- 9788025100325
- Kolekce
- Business books
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Marketing a PR, Dárky pro muže
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a dovednosti - co je neurolingvistické programování (NLP) a jak vám pomůže při obchodování - jaké jsou tři charakteristiky dobrého obchodníka a jak se podle nich řídit - jak se připravit na první kontakt se zákazníkem - proč je důležitý první dojem a jak to udělat, aby byl co nejlepší - jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním nasloucháním - jaké existují techniky kladení otázek a kdy kterou použít - jaké známe typy rozhovorů a kdy je který vhodný - co dělat, když klient vaše zboží odmítá, jak reagovat na jeho kritiku, jak - co obsahují tzv. styly či techniky vyjednávání, jaké argumenty na zákazníka v danou chvíli „zabírají“