Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha vychází ze scénáře stejnojmenného celovečerního filmu, který je inspirován skutečnými událostmi Čechů vězněných v Asii za pašování drog, zejména pak osudem Emila Novotného, kterého v roce 1995 zatkla thajská policie při pokusu vyvézt z Bangkoku přes čtyři kilogramy heroinu. Hrndinou filmu a této knihy je devatenáctiletý Patrik Lovický, jenž se zde dopustil podobného deliktu a byl odsouzen úřady fiktivního státu Bandung na padesát let žaláře. Zároveň s touto linií sledujeme úsilí jeho nevlastního bratra Tomáše Egermaiera pomoci odsouzenému v jeho nelehké situaci. Pomocí videa natočeného Lovickým před svým zatčením rekonstuuje příběh toho, co se událo předtím, než k osudnému okamžiku došlo. Egermaier začíná pomalu zjišťovat, že ne zdaleka vše bylo tak, jak Patrik Lovický vyprávěl... Autor příliš nezasahoval do stylizace vyprávění a nechal jej v podobě nepříliš odlišné od původního scénáře.
Nákup knihy
Zatracení, Dan Svátek
- Jazyk
- Rok vydání
- 2002
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Zatracení
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Dan Svátek
- Vydavatel
- Adonai
- Vydavatel
- 2002
- ISBN10
- 8086500594
- ISBN13
- 9788086500591
- Kategorie
- Česká próza, Filmové předlohy
- Anotace
- Kniha vychází ze scénáře stejnojmenného celovečerního filmu, který je inspirován skutečnými událostmi Čechů vězněných v Asii za pašování drog, zejména pak osudem Emila Novotného, kterého v roce 1995 zatkla thajská policie při pokusu vyvézt z Bangkoku přes čtyři kilogramy heroinu. Hrndinou filmu a této knihy je devatenáctiletý Patrik Lovický, jenž se zde dopustil podobného deliktu a byl odsouzen úřady fiktivního státu Bandung na padesát let žaláře. Zároveň s touto linií sledujeme úsilí jeho nevlastního bratra Tomáše Egermaiera pomoci odsouzenému v jeho nelehké situaci. Pomocí videa natočeného Lovickým před svým zatčením rekonstuuje příběh toho, co se událo předtím, než k osudnému okamžiku došlo. Egermaier začíná pomalu zjišťovat, že ne zdaleka vše bylo tak, jak Patrik Lovický vyprávěl... Autor příliš nezasahoval do stylizace vyprávění a nechal jej v podobě nepříliš odlišné od původního scénáře.