Staňte se značkou! : osobní branding, aneb, jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Americká konzultantka Catherine Kaputa zasvěcuje čtenáře do tajů strategického osobního brandingu a krok za krokem pomáhá s vypracováním akčního plánu rozvoje jedinečné osobní značky. Jména hvězd světa zábavy a vrcholového sportu, stejně jako ikon managementu, podnikání, žurnalistiky či literatury jsou v podstatě jejich osobními značkami. Jejich věhlas určuje výši honorářů a odměn za jejich práci i jejich hodnotu ve světě reklamy. Osobní značka znamená mít větší vliv na svůj profesní osud: lidé s "lepší" značkou bývají v zaměstnání častěji povyšováni a ocitají se na vyšších postech, dostávají zajímavější úkoly, mohou si snáze vybírat spolupracovníky a podřízené, bývají mezi posledními, kdo jsou propouštěni, a pokud se přece jen ocitnou na trhu práce, mívají větší výběr, pro koho a co budou dělat.
Nákup knihy
Staňte se značkou! : osobní branding, aneb, jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch, Catherine Kaputa
- Vpisky / podtrhávání
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Staňte se značkou! : osobní branding, aneb, jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Catherine Kaputa
- Vydavatel
- Management Press
- Vydavatel
- 2011
- ISBN10
- 8072612344
- ISBN13
- 9788072612345
- Kategorie
- Motivace a seberozvoj, Marketing a PR
- Anotace
- Americká konzultantka Catherine Kaputa zasvěcuje čtenáře do tajů strategického osobního brandingu a krok za krokem pomáhá s vypracováním akčního plánu rozvoje jedinečné osobní značky. Jména hvězd světa zábavy a vrcholového sportu, stejně jako ikon managementu, podnikání, žurnalistiky či literatury jsou v podstatě jejich osobními značkami. Jejich věhlas určuje výši honorářů a odměn za jejich práci i jejich hodnotu ve světě reklamy. Osobní značka znamená mít větší vliv na svůj profesní osud: lidé s "lepší" značkou bývají v zaměstnání častěji povyšováni a ocitají se na vyšších postech, dostávají zajímavější úkoly, mohou si snáze vybírat spolupracovníky a podřízené, bývají mezi posledními, kdo jsou propouštěni, a pokud se přece jen ocitnou na trhu práce, mívají větší výběr, pro koho a co budou dělat.